تو که زیبای منی

کاش بیاید که نباشد بین من و تو فاصله ی
  کاش بیاید که مگذاریم دیوار غرور بین دستای من و تو
کاش ....


می دونم نمیای اینارو بخونی
          



خدا .....

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام
اولین باره می ام اینجا
یه حسی به آدم می ده این شعرای قشنگت
خیلی خوب معلومه از ته ته دلته
موفق باشی
پیش منم بیا خوشحالم می کنی

[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.jahromboy.blogsky.com

بابا اسیرتم.......... سلام عزیز وبلاگ تیمیسی داری امیدوارم روز به روز بهتر بشه
حتما به ما هم یه سر بزن پشیمون نمیشی
راستی نظرت با تبادل لینک چیه موافقی یا نه
موفق باشی
www.jahromboy.blogsky.com

[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ

برو بمیر با این وبلگت
با این حرفات
اشغال
دیوونه

مریم جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:51 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام
اولین باره می ام اینجا
یه حسی به آدم می ده این شعرای قشنگت
خیلی خوب معلومه از ته ته دلته
موفق باشی
پیش منم بیا خوشحالم می کنی

ققنوس۷۴۰ سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ

موفق باشید

ققنوس۷۴۰ سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ب.ظ

لطفا نام شاعران را هم بنویسید.

سلام
شعرا مال خودمه

گلاره شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ق.ظ

به دلم نشست چون من هم همین حسو دارم کاش..........

بارون سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
دیووووووووووووووونه ی من
دوووست دارم تا اخرین نفس
همه شعراتم با جون و دل میخونم همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد